本文へジャンプ
名古屋大学 大学院国際開発研究科
トップページ 総合案内 専攻・教員・研究員 教育 研究 社会貢献・国際協力 学生生活 入学案内 情報資料室 お問い合わせ リンク サイトマップ 著作権について 研究科内向け情報
国際開発研究フォーラム 第46号(2016/03) English
ナビゲーション トップページ >> 研究 >> GSIDの出版物 >> 国際開発研究フォーラム >> 第46号
Last Updated: 2016/03/18 , 紀要編集委員会

目次
研究論文
PDF File The Learning and Sharing of Rice Growing Knowledge Among Model Farmers
Case Study: Rice Farmers in Kirivong District, Takeo Province, Cambodia
(1.20MB)
Naret HENG, Naroeun THY, Sophanna MEL, and Savann LOEUK
PDF File Malnutrition Expectations and Precautionary Demand for Children: Evidence from Vietnam (579.4KB)
Eric T. STUEN,
Nam Trung HOANG and Van Hong Thi HOANG
PDF File Connectivity and Interdependence: Evolving Social Networks in Pamilacan Island Community Tourism (942.1KB)
Carl Milos R. BULILAN
PDF File What Accounts for Successful University-industry Research Collaboration? Insights from Project-level Evidence in China (499.8KB)
SHI Lili
PDF File Human Development and Democracy: Re-examining the Relationship (829.7KB)
Sharmila Gamlath
PDF File LCAによる中国紙リサイクルの環境負荷に関する定量的評価
―広東省の塗工白板紙を事例として―
(1.57MB)
魯 希
PDF File The Influence of the Traditional Reporting Model
on Fijian Budgetary Addresses
(574.5KB)
Alistair BROWN
PDF File Stakeholders and Community Development:
Engaging Multinational Corporations in Poverty
Alleviation in Mekong Countries
(535.8KB)
Nattavud PIMPA,
Timothy MOORE
PDF File The Rule of Law in Hungary: Its Perceptions and
Treatment by the Political Elites (1990 ― 2010)
(688.9KB)
Peter SZANISZLAI
PDF File The Libyan Crisis in the Evolution of R2P as an
International Norm
(586KB)
Ghassen BEN HADJ LARBI
PDF File The Style of Social Security of the Phnong Indigenous People in Cambodia:
The Case of the Families of Civil Servants
(553KB)
SENG Vanmaren


書評
PDF File Constitutional & Administrative Law by Anthony Bradley, Keith Ewing, Christopher Knight (London: Pearson, 2015) pages i―lxviii, 1―753.
Price: £38.99 (paperback). ISBN 978―1447904212.
(524KB)
Virak Prum

PDFファイルを表示・印刷するためにはAdobe社の「AdobeReader」が必要です。アイコンをクリックしてダウンロードしてください。 Get Adobe Reader

Copyright(c)Graduate School of International Development,Nagoya University.All Rights Reserved.